donderdag 29 maart 2012

Nieuwsbericht: WSI heeft de service hoog in het vaandel staan

Onderstaand een interessant nieuwsbericht van WSI:

"Service staat bij WSI Models B.V. hoog op de lijst. Voor ons is het belangrijk dat wij u als klant perfect bedienen. Onze modellen zijn van hoge kwaliteit. Elk schaalmodel wordt met veel zorgvuldigheid voor u gemaakt en behandeld. Ondanks de voorzichtigheid die iedereen in acht neemt is het mogelijk dat er een model beschadigd bij u aankomt. Dit willen wij waar mogelijk oplossen, mits de schade is veroorzaakt door een productiefout of door de verzending. In dat geval kunt u contact opnemen met onze serviceafdeling.

Dit gaat via de volgende link: http://www.wsi-models.com/nl/service
Op deze link vindt u een handig formulier waarin wij naar uw gegevens, artikel en schade vragen. Wanneer u dit formulier volledig invult en daar minimaal één foto van het model (schade) aan toevoegd en vervolgens verstuurd, krijgt u binnen vijf dagen bericht over de verdere afhandeling.
 Soms kunnen wij u een nieuw onderdeel toezenden zodat de schade makkelijk verholpen kan worden. Als dit onderdeel op voorraad is, krijgt u dit zo snel mogelijk toegezonden. Maar het kan ook zijn dat wij het onderdeel in China moeten bestellen wat helaas meer tijd in beslag neemt. Hierdoor duurt het langer voordat wij u klacht op kunnen lossen. Maar hier wordt u dan ook over geïnformeerd. Om het proces zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen, willen wij u vragen eerst het formulier via de site in te vullen en te verzenden. Wij willen u alvast danken voor uw medewerking."